معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد در جمع اصحاب رسانه به نقل از زیر بهداشت گفت: باید قطار سلامت را به مسیر اصلی خود بازگردانیم.

‫ به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یزد: دکتر علی دهقان با اشاره به دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت در یزد گفت: این طرح مزایای زیادی برای مراجعه کنندگان به بیمارستانهای دولتی دارد.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح ‫اقشار آسیب پذیر بهترین و ارزان‌ترین خدمات را در طرح تحول نظام سلامت دریافت می‌کنند.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا